Grundejerforeningen Ægir
|
|
Generalforsamling
på
Hotel Postgården |
Repræsenteret
var: |
Formand Lone Hemden |
|
Dagsorden: |
Referat: |
1. |
Valg
af dirigent. |
Inga
Kobæk, Ægirsvej 7 blev valgt |
2. |
Bestyrelsens
beretning. |
På generalforsamlingen
i 2010, for nøjagtig 1 år siden, vedtog man, at foreningen skulle betale 15.
000 kr. for etablering af 7 stk afløbsbrønde midt i vejen. Et projekt som et
flertal af grundejerne var indforstået med. Endvidere vedtog man,
at tegningen fra 1983, der viser den af Kommunen godkendte indretning af
Lege- og Opholds-området, skulle være den man kiggede på, når området skal
retableres. I dag er man så vidt
at brøndene er sat og asfalt-bærelaget er lagt. Man mangler at udføre slidlag
og at retablere Lege- og Opholdsområdet, hvilket skal ske her i
for-sommeren. Kloakarbejdet er
udført af Fredericia Spildevand A/S, Fredericia kommune
forærer os ingenting, men kommunen og politiet giver tilladelser til
skiltning efter vor ansøgning. Bestyrelsen foreslår, at foreningen snarest efter
generalforsamlingen i 2011 optager forhandling med Fredericia Spildevand om
gennemførelsen af den løsning, generalforsamlingen bliver enige om. |
3. |
Gennemgang
og godkendelse |
Regnskabet for 2010 viser en beholdning ultimo på
3.906 kr Indtægterne beløb sig til 10.200 kr. svarende til
kontingent og indskud fra 21 medlemmer. Udgifterne beløb sig til 16.140 kr. heraf 15.000
kr. til etablering af 7 stk afløbsbrønde. Regnskabet blev godkendt. Regnskabet for 2011 viser dags dato en beholdning på 5.244 kr., og 20 medlemmer har betalt
kontingent. |
4. |
Behandling
af forslag fra bestyrelsen Herunder
Plan af marts 2011 |
Der var indkommet forslag fra Bent Liborius,
Ægirsvej 16. Plan af Marts 2011 blev drøftet og hver enkelt
tilstede-værende grundejer blev spurgt om indvendinger til place-ringen af
bump og kasser. Man enedes om, at Kasse ved nr 3 sættes i vestsiden tæt på
Anemonevej, at P plads etableres i østside ved nr 4 at P plads ved nr 7 etableres syd for kasse og
bump at kasse ved nr 21 sættes syd for P plads Plan med de vedtagne ændringer samt udformning af
bump er vedhæftet dette referat. |
5. |
Valg. Bestyrelsesmedlem
|
|
6. |
Fastsættelse
af budget, |
Der
blev ikke afsat beløb i budget for 2011 Kontingent
for 2012 blev fastsat uændret til 200 kr |
7. |
Eventuelt |
Ingen
behandling |